У 2018 році компанія Hyundai вирішила здивувати відвідувачів Паризького автосалону оригінальної експозицією. Вона створена в стилі Hyundai Motor Studio Paris. 

Експозиція розділена на три зони: «Продуктивність», «Прогрес» і «Впевненість». Під час ознайомлення з експозицією відвідувачі можуть побачити новітні моделі Hyundai. Крім того, глядачі мають можливість оцінити інноваційні технології, які компанія вже використовує в своїх авто або планує це незабаром зробити.

Впевненість: зародження нової епохи створення емоційних цінностей

Андреас-Крістоф Хофманн, віце-президент з маркетингу та продукту заявив: "Одна з наших цілей - позбавити клієнтів від обмежень, зробити їх життя комфортнішим. Щоб виконати поставлене завдання, ми постійно працюємо над емоційної складової свого бренду; робимо все, щоб добитися «чистої» мобільності."

Однією з головних причин, за якими споживачі віддають перевагу автомобілям Hyundai, є помітний, привабливий дизайн моделей. Саме тому компанія робить акцент не тільки на інноваційності технологій, але і на візуальній складовій. Великим кроком вперед в цьому плані стало створення дизайнерського рішення Sensuous Sportiness. Першим новий дизайн на себе приміряв концепт Le Fil Rouge, який став втіленням нового підходу компанії до зовнішнього вигляду автомобілів. Стиль Sensuous Sportiness ( «Чуттєва спортивність») буде застосовуватися у всіх наступних автомобілях компанії: від седанів до позашляховиків. Він покликаний створити емоційну цінність, по якій споживачі будуть відрізняти автомобілі Hyundai. Даний концепт представлений в зоні «Впевненість» на автосалоні в Парижі.

Прогрес: Hyundai - лідер в сфері мобільності майбутнього

У 1997 році Hyundai стала першою компанією, яка запустила масове виробництво автомобілів на альтернативному паливі. А вже в 2015 році були представлені чотири варіанти еко-автомобілів, що оснащені гібридними, гібридними, що "підключаються", електричними і водневими силовими установками. На даний момент це єдина компанія, яка пропонує покупцям на вибір чотири типа екологічних моторів. Крім того, Hyundai займає друге місце в Європі за обсягами продажів електромобілів.

У зоні «Прогрес» глядачі можуть ознайомитися з усіма досягненнями компанії в цій сфері. Тут представлені автомобілі IONIQ, електрокар Kona Electric, модель на водні NEXO. До 2025 року Hyundai планує створити 18 моделей екологічних автомобілів.

Інтереси компанії в цьому сегменті не обмежуються лише легковими авто. Фахівцями Hyundai розроблений концепт вантажівки з електричним мотором на 350 кВт. Він працює на водневих осередках. Вантажівка має вісім баків, які заповнюються за кілька хвилин. Це незаперечна перевага моделі перед електрокарами, батареї яких заряджаються довше.

Продуктивність: N і Мотоспорт

Відвідавши зону «Продуктивність», глядачі можуть оцінити серійну модель i30 Fastback N. Відмінною рисою авто є те, що воно отримала деякі елементи від i30 N. Наприклад, боковий обвіс, радіаторну решітку, задній і передній бампер. В кришку багажника вбудований спортивний спойлер. Крім того, модель має оригінальні диски і здвоєну вихлопну трубу, виконаними в N-стилі.

Hyundai i30 Fastback N обладнується 2-літровим турбомотором сімейства T-GDi, що працює на бензині. Є дві версії: 250 і 275 к.с. Крутний момент в звичайному режимі може досягати 353 Н ∙ м. При активації опції Overboost збільшується до 378 Н ∙ м. При використанні мотора на 250 к.с. розгін до «сотні» займає 6,4 секунди. Автомобіль з 270-сильним двигуном набирає цю швидкість за 6,1 секунди. Гранична швидкість у обох автомобілів однакова - 250 км / год. Модель оснащується функцією N Grin Control. Водій має можливість вибрати один з п'яти режимів водіння: Eco, Normal, Sport, N і N Custom.

Ще один учасник зони «Продуктивність» - i30 N. Автомобіль оснащений пакетом аксесуарів N Option. Пакет незабаром надійде в продаж. Аксесуари створюють незвичайний дизайн як салону, так і зовнішніх деталей авто. Пакет складається з 25 аксесуарів. Серед них - особливі легкосплавні диски на 20 дюймів і карбоновий задній спойлер з емблемою N.

Тут же відвідувачі зможуть побачити i30 N Line, а також два спорткара: 20 Coupe WRC і i30 N TCR. Вони використовуються водіями команд Hyundai Motorsport в автоперегонах TCR і WRC.